woensdag 12 mei 2010

Klaprozen



Klaprozen; prachtige, tere bloemen vind ik het! Ik hoefde er dan ook niet lang over na te denken of ik deze stempel aan zou schaffen, toen ik hem zag was ik direct verkocht!
Met donkerbruine pigmentinkt heb ik hem op kraftkarton gestempeld en daarna geëmbost met clear embospoeder. Langs de randen uitgesneden. Nogmaals met donkerbruine inkt gestempeld op wit, dun karton en de vier grootste klaprozen ingekleurd met Lyra kleurpotloden. Uitgeknipt en op de corresponderende klaprozen geplakt. Gemat op roze karton en smal transparant lintje erom geknoopt. Tenslotte op een donkerroze kaartje geplakt.

Stempel: Hero Arts Cling Stamp: Poppy background CG 140

Inkt: donkerbruine pigmentinkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google Analytics Alternative