woensdag 19 november 2014

Dennentak

Al enige tijd volg ik  'Bits & Pieces'  van Heather Telford. Wat zij met inkt een stempels doet....prachtig!
De techniek, die ze hier uitlegt, heb ik uitgeprobeerd. Over mijn eerste poging was ik niet tevreden, maar deze vind ik acceptabel.


De dennentak is met Archival Library Green gestempeld en daarna vlak erboven nogmaals met Versamark. Dan embossen met clear poeder. De 'sneeuw' op de takken wordt pas zichtbaar als je rondom inkt aanbrengt. De heuveltjes zijn m.b.v. maskertjes gemaakt.

Stempels:
Dennentak (herkomst onbekend)
Hero Arts clear stamps CL343 (tekst)

Inkt:
Archival Library Green
Distress inkt Faded Jeans
Versamark
Versafine Onyx Black



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google Analytics Alternative